BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hubungi Kami

Memperkenalkan Produk Minyak Wangi Tanpa Alkohol Bergabung Dengan Tenaga Getaran Aura

- Hanya menggunakan Minyak Wangi anda dapat satu kaedah
rawatan
- Dengan satu semburan anda wangi sepanjang hari
- Diinspirasi dari jenama terkenal
- Gunakan tanpa was-was, Dijamin bersih lagi suci
- Sesuai digunakan semasa solat.
- Mendapat kerjasama dari Top Coridor Sdn.Bhd. Diberi
kelulusan menggunakan logo Sure Halal serta Dipantau Oleh
Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM)
- Sesuai untuk semua golongan.

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila hubungi:

USTAZ ISMAIL - 013-6530580
USTAZ AMIR - 019-6672774
MOHD FAISAL - 012-2543382

Wangian AuraLife Set Agen

Wangian AURALIFE ...MENYINARI KEHIDUPAN

Hanya Klik Dan Daftar... Kejayaan Menanti Anda

Thursday, November 5, 2009

AURALIFE BAKAL MENGUBAH HIDUP ANDA

AURALIFE BAKAL MENGUBAH HIDUP ANDA

Alamilah kemodenan minyak wangi yang di suntik tenaga aura. Revolusi yang pasti megubah gaya hidup anda. Sertailah saya di dunia ’Auralife’. Anda Pasti Teruja.


Menurut kajian pakar aura, setiap sel dan organ di dalam satu organisma memiliki kadar getaran yg tersendiri di dalam spektrum elektromagnetik. Inilah 'aura'. Bila sistem aura diganggu oleh pengaruh luaran dalam bentuk elektromagnetik yg berbahaya (membawa penyakit), dan ianya tidak disingkirkan melalui 'penyembuhan diri' (self healing), kesannya , organisma itu akan jatuh sakit.

Bila ini berlaku, aura organisma itu jelas menunjukkan ketidakseimbangan. Hanya apabila gelombang berbahaya ini disingkirkan, sel-sel organisma tersebut boleh menggunakan proses 'penyembuhan diri' untuk mencapai keseimbangan dinamik dalam auranya. Maka, organisma tersebut akan mencapai tahap kesihatan yg optimum semula.Pendek kata, apabila seseorang itu mengalami tekanan (depression) ataupun sakit, badannya diganggu gelombang luaran yg membawa penyakit.

Ia juga dikenali sebagai ion-ion negatif. Malah gangguan makhluk halus juga dikatakan terdiri daripada ion-ion negatif ini. Badan hanya akan pulih kembali seandainya ion-ion negatif ini disingkirkan atau dineutralkan.Di sinilah produk Auralife memainkan peranan dlm membantu menentang dan meneutralkan ion-ion negatif ini. Penyingkiran gelombang tidak sihat ini mampu memulihkan kembali tenaga dalaman seseorang ataupun dipanggil 'aura'.

Harus diingat !, Auralife cenderung kpd produk wangian, namun begitu keberkesanan ke atas pemulihan tenaga dalaman badan manusia merupakan salah satu objektif produk ini dicipta. Seandainya matlamat ini tercapai, semuanya kerana keberkatan Allah swt. Auralife hanya merancang , berusaha dan berikhtiar. Jadi, kita hanya perlu merebut peluang yang tersedia. Anda pasti tidak rugi untuk mencuba.

0 comments: