BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Hubungi Kami

Memperkenalkan Produk Minyak Wangi Tanpa Alkohol Bergabung Dengan Tenaga Getaran Aura

- Hanya menggunakan Minyak Wangi anda dapat satu kaedah
rawatan
- Dengan satu semburan anda wangi sepanjang hari
- Diinspirasi dari jenama terkenal
- Gunakan tanpa was-was, Dijamin bersih lagi suci
- Sesuai digunakan semasa solat.
- Mendapat kerjasama dari Top Coridor Sdn.Bhd. Diberi
kelulusan menggunakan logo Sure Halal serta Dipantau Oleh
Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM)
- Sesuai untuk semua golongan.

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, sila hubungi:

USTAZ ISMAIL - 013-6530580
USTAZ AMIR - 019-6672774
MOHD FAISAL - 012-2543382

Wangian AuraLife Set Agen

Wangian AURALIFE ...MENYINARI KEHIDUPAN

Hanya Klik Dan Daftar... Kejayaan Menanti Anda

Sunday, November 1, 2009

WARNA AURA DAN MAKNA TERSIRAT

Slide 24

Merah

Mengungkapkan aktiviti hidup dan melambangkan kemahuan atau kehendak yang sangat mendalam. Orang yang mempunyai aura merah seorang yang aktif, produktif, selalu memandang ke hadapan, tidak sensitif dan ego, pemimpin, suka mengkritik, mudah rasa tidak aman dan sentiasa fikir bahawa dia adalah benar. Ia turut melambangkan seorang itu suka bersaing, berani bertindak, tekad dan juga panjang akal.


Slide 24
Jingga

Mengungkapkan kehangatan. Orang yang mempunyai aura berwarna jingga sukakan kesenangan duniawi, tentangan, berkhayal, membantu orang lain, menyendiri dan tidak suka di kawal atau di kongkong. Kebaikan mempunyai aura jingga adalah mereka dikategorikan sebagai mempunyai akal yang panjang dan kreatif. Selain itu mereka amat berani dan mempunyai kebolehan mengetahui siapa lawan dan siapa kawan.


Slide 25
Kuning

Mengungkapkan intelektual. Orang yang mempunyai aura kuning suka menyenangkan orang lain, sukakan humor dan membuat orang ketawa, suka mengambil risiko, seorang yang peka dan penuh prihatin, setia dan sukakan kebebasan.


Slide 25
Hijau

Mengungkapkan kesegaran dan ketenangan. Mempunyai pemikiran yang cepat, cemerlang dan pandai. Tidak suka diperintah, suka bersaing dan mempunyai personaliti serta penampilan yang menarik.

Slide 25
Biru

Mengungkapkan kesetiaan. Seseorang yang mudah memberikan perhatian kepada orang lain dan mahir berkomunikasi. Cenderung mengubah diri sendiri jika terdapat sesuatu yang tidak kena dengan dirinya. Seorang yang sensitif dan mempunyai naluri yang sangat kuat. dia dapat merasakan jika sesuatu akan terjadi.


Slide 26
Indigo

Mengungkapkan sifat bijak yang amat mendalam. Seorang yang halus dan lemah. Mempunyai kulit putih dan pucat dan tidak suka keluar rumah. Mempunyai sifat keanak-anakan dan mempunyai perasaan yang peka. Kurang bertanggungjawab dan suka mengagungkan dan membanggakan diri sendiri.

Slide 26
Ungu

Mengungkapkan spiritual atau kerohanian yang mendalam. Seorang yang dinamis dan berkarisma, mempunyai perasaan penuh kasih sayang dan mudah simpati. Selain itu, meminati muzik dan boleh dijadikan sahabat yang baik.



0 comments: